Brugervenlig navigering
Top menuen er dedikeret til hurtige perspektivskift mellem tilgængelig stande, nem tilføjelse af nye stande, ved at klikke på det grønne plus, og til sidst er alle profilrelevante sider gemt under profilknappen.
Vores samarbejde med Kirppu begyndte helt tilbage i 2015. På daværende tid havde Kirppu kun en butik i Herlev.
Kirppu havde store ambitioner om at udvide og åbne flere butikker i hele Danmark. I den forbindelse havde Kirppu behov for en samlet løsning til alle deres tekniske udfordringer. Det inkluderede bl.a. et kundepanel. Kirppu ønskede et brugervenligt online kundepanel, hvor kunder nemt kan logge på og håndtere deres stande. Kunder kan bl.a. leje en ny stand, udvide lejen på eksisterende, tilkøbe serviceydelser m.m. Danskerne har taget rigtig godt imod konceptet og Kirppu har nu åbnet over 10 butikker rundt omkring i hele Danmark.
Top menuen er dedikeret til hurtige perspektivskift mellem tilgængelig stande, nem tilføjelse af nye stande, ved at klikke på det grønne plus, og til sidst er alle profilrelevante sider gemt under profilknappen.
Efter nærmer adfærdsforståelse, havde vi udfordringer med salg af mellemrumsdage. Dette fik vi løst med en idé til en algoritme, som automatisk sendte underretninger om rabatter hvilket resulterede i mersalg.
Kunden har et tydeligt overblik over status på lejeperioden med farveindikationer. Hvis det er muligt, forslås udvidelse automatisk samt underretninger om eventuelle rabatter.
Nyd en kop kaffe i sofaen og følg med i dit salg direkte fra kundepanelet. Der modtages en salgsunderretning sekundet efter produktet er kørt igennem kassen i butikken.